A A A K K K
людям із порушенням зору
КП СКЕП "Сількомсервіс"
Якушинецької сільської ради, Вінницького р-ну, Вінницької обл.

Як укласти договір?

Дата: 21.12.2020 12:32
Кількість переглядів: 149

ЯК УКЛАСТИ ДОГОВІР?

Споживач, який має намір укласти з КП СКЕП «Сількомсервіс» договір на послуги з водопостачання та водовідведення, оформляє та подає первинний пакет документів:

Перелік документів, необхідних для укладення договорів на надання послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення у приватному секторі:

  • Заява про укладення договору;
  • для існуючого об’єкта – копія документу, що посвідчує право власності або користування на об’єкт водоспоживання (витяг з реєстр прав, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, тощо);
  • для новозбудованих або реконструйованих об’єктів – копія документу про закінчення будівельних робіт (акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про введення будинку в експлуатацію тощо);
  • Копія паспорту споживача 1, 2 та сторінки із зазначенням реєстрації;
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • Нотаріально посвідчена довіреність на фізичну особу, яка має право отримувати, надавати, оформляти відповідні документи для укладення договору, а також має право підписання, укладання договору, копія паспорту довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);
  • Копія технічного паспорту на будинок;
  • Копія паспорту виробника на прилад обліку, за наявності – свідоцтва про повірку. Копія сертифікату перевірки типу та копія сертифікату відповідності або копія сертифікату перевірки типу та копія сертифікату схвалення системи управління якістю (на кожний прилад).В разі якщо лічильник відсутній, не повірений, не працює або втрачені документи – Ви можете звернутися до КП СКЕП «Сількомсервіс»;
  • За наявності -  Копія акту технічного приймання водопровідних мереж та акту технічного приймання каналізаційних мереж (для новозбудованих об’єктів – обов’язково), або генплану (фрагмент) 1:500, або ситуаційного плану;
  • Копії документів для оформлення пільг (перелік згідно чинного законодавства).

Документи подавати за адресою: с.Зарванці ,вул.Зарічна 4А, Вінницький район , Вінницька область.

УТОЧНЮЙТЕ ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДОКУМЕНТІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ перед тим, як приїжджати до нас!

Первинний прийом здійснюється вівторок, четвер з 9:00 до 12:00,  п`ятниця з 13:00 до 15:00.

Видача договорів здійснюється за попереднім повідомленням в телефонному режимі: понеділок-четвер з 9:00 до 16:00,  п`ятниця з 9:00 до 15:00. Обідня перерва з 13.00 до 14.00.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Додати послуги

Додати ще одну послугу